top of page

OM OSS

Vårt mål er å skape minnerike opplevelser på alle våre eventer, som gjestene

husker i lang tid. Vi tar oss av alt, fra konseptutvikling til gjennomføring, så du kan være gjest på eget arrangement.

nettside3.Photo by Alex Asensi.JPG

Historien

Etter å ha jobbet både med og for flere eventbyråer innså gründer Annette Elvhaug at det var et hull i markedet for byråer som la vekt på den visuelle delen av eventene. Hun kom selv fra en visuell bransje og i 2013 ble itsHappening opprettet - et byrå som kombinerer gjennomtenkte eventkonsepter med imponerende design.

I dag er itsHappening et veletablert eventbyrå med tre dedikerte ansatte som elsker å skape uforglemmelige opplevelser. Med erfaringer innen skjønnhet, mote, salg, kundeservice, markedsføring, kommunikasjon og PR, leverer de eventer som skiller seg ut og gir glede til både arrangører og deltakere.
 

Møt teamet

img_0934_edited.jpg

Annette Elvhaug

  • LinkedIn

Founder & Creative Director

920 93 811

annette@itshappening.no

IMG_8900_edited.jpg

Renate Vollen

  • LinkedIn
IMG_7932_edited.jpg

Mathilda Bruvik

  • LinkedIn
itsHappening_Loreal_Air_Tøyen_9850-kopi.jpg
itsHappening_Loreal_Air_Tøyen_9850-kopi.jpg

itsHappening.no er et Oslo-basert event og PR byrå som spesialiserer seg på å skape visuelt imponerende og minneverdige arrangementer. De har erfaring med en rekke arrangementstyper, fra bedriftslanseringer og pop-ups til presselanseringer og konferanser og håndterer hele prosessen fra konseptutvikling til gjennomføring. Med en stor variasjon av kunder i sin portefølje, har de demonstrert kompetanse både innen bedrifts- og forbrukerrettede events.

 

Her er noen potensielle kundesegmenter som kan ha nytte av itsHappening sine tjenester:

 

    1.    Retail og forbrukermerker: Mote-, skjønnhets- og livsstilsmerker som ønsker å arrangere lanseringer, pop-up-events eller sesongvise arrangementer, vil dra nytte av itsHappening sin fokus på visuell kvalitet og merkevarebygging. Dette gjelder både store merker innen skjønnhetsindustrien (som Loreal) og interiør (som Sofacompany).

    2.    Eiendom og eiendomsutvikling: Eiendomsaktører kan bruke itsHappening til å arrangere åpninger, visninger, eller showroom-lanseringer som tiltrekker kunder og investorer. Deres tidligere samarbeid med Høegh Eiendom indikerer at de har erfaring på dette området, og kan være interessante for andre aktører i eiendomsmarkedet som ønsker å skape engasjerende arrangementer.

    3.    Bedrifter og profesjonelle tjenester: Større selskaper som planlegger teambuilding, konferanser, kundearrangementer eller firmafester kan få god verdi av itsHappening sine tjenester. Deres helhetlige tilnærming med alt fra logistikk til tematisk dekor gjør dem ideelle for bedrifter som vil ha kvalitetsfylte og merkevaretilpassede opplevelser for ansatte og samarbeidspartnere.

 

Disse bransjene passer godt til itsHappening sin kompetanse innen visuelle, engasjerende arrangementer som kobler merkevarebygging med publikumstilpasning, noe som gjør dem til gode muligheter for fremtidige prosjekter.

bottom of page